آ

  • آموزش تنظیم هیجانی مقایسه تأثیر رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر تحمل پریشانی و اندیشه پردازی خودکشی در نوجوانان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-88]

  • آموزش سنتی مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رایانه با آموزش به روش سنتی برعملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]

  • آموزش واقعیت‌درمانی تأثیر آموزش واقعیت‌درمانی بر خودمراقبتی و خودتنظیمی هیجانی مردان معلول جسمی-حرکتی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 247-264]

ا

  • ابهام نقش آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگی‌های تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]

  • اجتماعات دانش ساز الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی برای مواجهه با موقعیت های نوظهور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]

  • اختلال اوتیسم با عملکرد بالا اثر بخشی مداخله گروهی مبتنی بر برنامه پیرز بر مشکلات رفتاری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 193-222]

  • اختلال وسواسی اجباری تجربه هیجان خشم در افراد مبتلا به اختلال وسواسی اجباری: یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 171-192]

  • اختلال یادگیری ریاضی مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رایانه با آموزش به روش سنتی برعملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]

  • اشتیاق تحصیلی رابطه بین کیفیت برنامه درسی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان: بررسی نقش میانجی خودکارآمدی روانشناختی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 155-170]

  • اضطراب اجتماعی اثر بخشی مداخله گروهی مبتنی بر برنامه پیرز بر مشکلات رفتاری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 193-222]

  • اظهارات زنان و مردان برای طلاق تبیین فرایند شکل گیری طلاق: یک پژوهش کیفی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 23-46]

  • اعتمادپذیری آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگی‌های تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]

  • اعتماد تیمی آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگی‌های تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]

  • الگوهای‌ارتباطی خانواده مقایسه اثر بخشی زوج‌درمانی مبتنی بر بخشودگی و تصویرسازی ارتباطی هندریکس بر الگوهای‌ارتباطی خانواده و رضایت جنسی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 113-132]

  • اندیشه پردازی خودکشی مقایسه تأثیر رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر تحمل پریشانی و اندیشه پردازی خودکشی در نوجوانان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-88]

  • انرژی رابطه‌ای اثر بخشی برنامه غنی سازی رابطه بر سطح انرژی رابطه‌ای کارکنان و جو اعتماد و احترام در شرکت گاز استان اصفهان [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 133-154]

  • اهداف پیشرفت آزمون و طراحی الگوی رابطه علیّ شایستگی تحصیلی و خود شفقتی با ترس از شکست تحصیلی از طریق اهداف پیشرفت [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 127-150]

ب

  • بالغ تحلیل رفتار متقابل شخصیت‌ها بر اساس نظریه‌ی شخصیت برن در مرزبان‌نامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]

  • برنامه پیرز اثر بخشی مداخله گروهی مبتنی بر برنامه پیرز بر مشکلات رفتاری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 193-222]

  • برنامه غنی سازی رابطه اثر بخشی برنامه غنی سازی رابطه بر سطح انرژی رابطه‌ای کارکنان و جو اعتماد و احترام در شرکت گاز استان اصفهان [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 133-154]

  • بسندگی مهارت‌های شغلی آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگی‌های تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]

پ

  • پدیدارشناسی تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موفقیت تحصیلی نابینایان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 223-246]

  • پریشانی روان‌شناختی مقایسه اثربخشی «گروه‌درمانی مبتنی بر شیوه‌های تعاملی و روان‌نمایشگری» بر خودآگاهی هیجانی دختران نوجوان با پریشانی روانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]

  • پیامد طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای راهبردهای مقابله‌ای تحول‌خواه در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 193-210]

  • پیشایند طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای راهبردهای مقابله‌ای تحول‌خواه در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 193-210]

ت

  • تحقیق کیفی تبیین فرایند شکل گیری طلاق: یک پژوهش کیفی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 23-46]

  • تحلیل رفتار متقابل شخصیّت‌ها تحلیل رفتار متقابل شخصیت‌ها بر اساس نظریه‌ی شخصیت برن در مرزبان‌نامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]

  • تحمل پریشانی مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر تحمل پریشانی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]

  • تحمل پریشانی مقایسه تأثیر رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر تحمل پریشانی و اندیشه پردازی خودکشی در نوجوانان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-88]

  • تحول روانی- معنوی مدل یابی رابطه تحول روانی- معنوی و حمایت اجتماعی بر شادکامی زناشویی با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای تنظیم هیجانی در والدین کودکان استثنایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 91-108]

  • ترس از شکست تحصیلی آزمون و طراحی الگوی رابطه علیّ شایستگی تحصیلی و خود شفقتی با ترس از شکست تحصیلی از طریق اهداف پیشرفت [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 127-150]

  • تصویرسازی ارتباطی هندریکس مقایسه اثر بخشی زوج‌درمانی مبتنی بر بخشودگی و تصویرسازی ارتباطی هندریکس بر الگوهای‌ارتباطی خانواده و رضایت جنسی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 113-132]

  • تمایز یافتگی رابطه ذهن‌آگاهی و تمایزیافتگی خود با ویژگی‌های شخصیت مرزی از طریق نقش واسطه‌ای ناگویی خلقی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 49-68]

  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش خود‌تنظیمی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان نوجوانان چاق و دارای اضافه‌وزن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 89-110]

  • توانبخشی شناختی مقایسه اثربخشی روش توانبخشی شناختی با روش نوروفیدبک در دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 167-192]

ج

  • جو اعتماد و احترام اثر بخشی برنامه غنی سازی رابطه بر سطح انرژی رابطه‌ای کارکنان و جو اعتماد و احترام در شرکت گاز استان اصفهان [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 133-154]

ح

  • حمایت اجتماعی مدل یابی رابطه تحول روانی- معنوی و حمایت اجتماعی بر شادکامی زناشویی با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای تنظیم هیجانی در والدین کودکان استثنایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 91-108]

خ

  • خشم تجربه هیجان خشم در افراد مبتلا به اختلال وسواسی اجباری: یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 171-192]

  • خودآگاهی هیجانی مقایسه اثربخشی «گروه‌درمانی مبتنی بر شیوه‌های تعاملی و روان‌نمایشگری» بر خودآگاهی هیجانی دختران نوجوان با پریشانی روانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]

  • خودتنظیمی اثربخشی آموزش خود‌تنظیمی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان نوجوانان چاق و دارای اضافه‌وزن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 89-110]

  • خودتنظیمی هیجانی تأثیر آموزش واقعیت‌درمانی بر خودمراقبتی و خودتنظیمی هیجانی مردان معلول جسمی-حرکتی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 247-264]

  • خودشفقتی آزمون و طراحی الگوی رابطه علیّ شایستگی تحصیلی و خود شفقتی با ترس از شکست تحصیلی از طریق اهداف پیشرفت [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 127-150]

  • خودکارآمدی روانشناختی رابطه بین کیفیت برنامه درسی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان: بررسی نقش میانجی خودکارآمدی روانشناختی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 155-170]

  • خودمراقبتی تأثیر آموزش واقعیت‌درمانی بر خودمراقبتی و خودتنظیمی هیجانی مردان معلول جسمی-حرکتی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 247-264]

  • خوش‌بینی ارتباط شکنندگی باورهای شادی و شادمانی تجربه‌شده: نقش تعدیل-گر خوش‌بینی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 151-166]

د

  • دانشگاه یزد الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی برای مواجهه با موقعیت های نوظهور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]

  • درمان مبتنی بر کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر تحمل پریشانی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]

ذ

  • ذهن آگاهی رابطه ذهن‌آگاهی و تمایزیافتگی خود با ویژگی‌های شخصیت مرزی از طریق نقش واسطه‌ای ناگویی خلقی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 49-68]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای تحول‌خواه طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای راهبردهای مقابله‌ای تحول‌خواه در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 193-210]

  • رضایت جنسی مقایسه اثر بخشی زوج‌درمانی مبتنی بر بخشودگی و تصویرسازی ارتباطی هندریکس بر الگوهای‌ارتباطی خانواده و رضایت جنسی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 113-132]

  • رفتار درمانی دیالکتیکی مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر تحمل پریشانی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]

  • رفتار درمانی دیالکتیکی مقایسه تأثیر رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر تحمل پریشانی و اندیشه پردازی خودکشی در نوجوانان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-88]

  • رهبری مشارکتی آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگی‌های تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]

  • روان تحلیل گری مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]

  • روان رنجورخویی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]

  • روان‌نمایشگری مقایسه اثربخشی «گروه‌درمانی مبتنی بر شیوه‌های تعاملی و روان‌نمایشگری» بر خودآگاهی هیجانی دختران نوجوان با پریشانی روانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]

ز

  • زنان روان رنجور مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]

  • زوج‌درمانی مبتنی بر بخشودگی مقایسه اثر بخشی زوج‌درمانی مبتنی بر بخشودگی و تصویرسازی ارتباطی هندریکس بر الگوهای‌ارتباطی خانواده و رضایت جنسی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 113-132]

س

  • ساخت سریع دانش مشارکتی الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی برای مواجهه با موقعیت های نوظهور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]

  • سبک های حل تعارض مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]

  • سرمایه های روانشناختی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]

  • سندرم داون اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]

ش

  • شادکامی زناشویی و تنظیم هیجانی مدل یابی رابطه تحول روانی- معنوی و حمایت اجتماعی بر شادکامی زناشویی با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای تنظیم هیجانی در والدین کودکان استثنایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 91-108]

  • شادمانی تجربه شده ارتباط شکنندگی باورهای شادی و شادمانی تجربه‌شده: نقش تعدیل-گر خوش‌بینی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 151-166]

  • شایستگی تحصیلی آزمون و طراحی الگوی رابطه علیّ شایستگی تحصیلی و خود شفقتی با ترس از شکست تحصیلی از طریق اهداف پیشرفت [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 127-150]

  • شکل‌گیری طلاق تبیین فرایند شکل گیری طلاق: یک پژوهش کیفی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 23-46]

  • شکنندگی باورهای شادی ارتباط شکنندگی باورهای شادی و شادمانی تجربه‌شده: نقش تعدیل-گر خوش‌بینی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 151-166]

  • شناخت درمانی مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]

ع

  • عملکرد ریاضی مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رایانه با آموزش به روش سنتی برعملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش خود‌تنظیمی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان نوجوانان چاق و دارای اضافه‌وزن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 89-110]

  • کارن هورنای مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]

  • کاستی توجه مقایسه اثربخشی روش توانبخشی شناختی با روش نوروفیدبک در دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 167-192]

  • کلید واژگان: آموزش مبتنی بر رایانه مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رایانه با آموزش به روش سنتی برعملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]

  • کلید واژگان: درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]

  • کودک تحلیل رفتار متقابل شخصیت‌ها بر اساس نظریه‌ی شخصیت برن در مرزبان‌نامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]

  • کیفیت برنامه درسی رابطه بین کیفیت برنامه درسی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان: بررسی نقش میانجی خودکارآمدی روانشناختی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 155-170]

گ

  • گروه‌درمانی تعاملی مقایسه اثربخشی «گروه‌درمانی مبتنی بر شیوه‌های تعاملی و روان‌نمایشگری» بر خودآگاهی هیجانی دختران نوجوان با پریشانی روانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]

  • گوشی های هوشمند مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر تحمل پریشانی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]

م

  • مادران اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]

  • مردان معلول جسمی-حرکتی تأثیر آموزش واقعیت‌درمانی بر خودمراقبتی و خودتنظیمی هیجانی مردان معلول جسمی-حرکتی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 247-264]

  • مرزبان‌نامه تحلیل رفتار متقابل شخصیت‌ها بر اساس نظریه‌ی شخصیت برن در مرزبان‌نامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]

  • مشکلات رفتاری اثر بخشی مداخله گروهی مبتنی بر برنامه پیرز بر مشکلات رفتاری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 193-222]

  • موفقیت تحصیلی تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موفقیت تحصیلی نابینایان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 223-246]

  • موقعیت نوظهور الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی برای مواجهه با موقعیت های نوظهور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]

ن

  • نابینایان تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موفقیت تحصیلی نابینایان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 223-246]

  • ناگویی خلقی رابطه ذهن‌آگاهی و تمایزیافتگی خود با ویژگی‌های شخصیت مرزی از طریق نقش واسطه‌ای ناگویی خلقی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 49-68]

  • نظریه زمینه‌ای تجربه هیجان خشم در افراد مبتلا به اختلال وسواسی اجباری: یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 171-192]

  • نوجوانان چاق اثربخشی آموزش خود‌تنظیمی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان نوجوانان چاق و دارای اضافه‌وزن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 89-110]

  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی روش توانبخشی شناختی با روش نوروفیدبک در دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 167-192]

و

  • والد تحلیل رفتار متقابل شخصیت‌ها بر اساس نظریه‌ی شخصیت برن در مرزبان‌نامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]

  • ویژگی شخصیت مرزی رابطه ذهن‌آگاهی و تمایزیافتگی خود با ویژگی‌های شخصیت مرزی از طریق نقش واسطه‌ای ناگویی خلقی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 49-68]

ه

  • هیجان تجربه هیجان خشم در افراد مبتلا به اختلال وسواسی اجباری: یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 171-192]